FRILUFTSLYKKE

Lykken finnes på fjellet

Forsyninger

Jeg var avhengig av forsyninger underveis på turen, så før turstart sendte jeg avgårde tre esker med forsyninger som sto klare på ulike turistforeningshytter. I tillegg fikk jeg sendt nedover en ekstra pakke når jeg kom til Umbukta med litt ekstra hundemat og snacks.

Eske 1: på privat hytte i Sulitjelma
Eske 2: Lønnsdalhytta
Eske 3: Bolnastua
Eske  4: Umbukta

IMG_2215

Forsyningene er klare

Innhold i forsyningseskene:
• Gassbokser x2 (En mellom, en stor)
• Kart for videre tur
•Hundemat
•Turmat
•Tørrmelk
•Fyrstikker
•Ekstra batterier til GPS
•Sjokolade og energibarer
•Ekstra sokker og undertøy (det brukte brente jeg)
•Ekstra god mat til den dagen jeg kom frem til forsyningene, som pose med pannekaker/ gummigodter/ pasta osv. (Mat som er for tung til å bære med seg)

 

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den juli 27, 2013 av i Forberedelsene med stikkord .
