FRILUFTSLYKKE

Lykken finnes på fjellet

Topptur i Trondheim

Søndag betyr turdag, og spesielt når høstsolen skinner fra blå himmel må man jo selvfølelig komme seg ut en tur! Helgen tilbringes i Trondheim, så denne gangen fikk jeg oppleve nye områder og natur fra Trondheim by. Turen gikk til bymarka og opp på byens høyeste topp, Storheia (565 moh). En fantastisk fin og enkel søndagstur med storslott utsikt over byen.

Det er lenge siden jeg har sett såå mange på tur samtidig, det minnet meg om påsken der alle kommer seg ut på helligdagene, og til tider ble det nesten kø- tildenser på stiene. Det gleder mitt lille turhjerte å se at det enda er populært med søndagsturer, både for små, ungdom, familier og eldre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den november 16, 2014 av i Mine turer med stikkord .
