FRILUFTSLYKKE

Lykken finnes på fjellet

«Helårssoveren» juni, juli og august

I hele sommer blir det mange netter ute i det fri. Fra slutten av juni til begynnelsen av august, lå jeg ute i naturen hver dag i 5 uker når jeg gikk Norge på tvers. 5 uker i telt i nye omgivelser ga mange minnerike opplevelser jeg aldri kommer til å glemme. Det ble over 40 netter i alt fra fantastisk sommervær, pøsende regn, sterk vind, snø, under måneskinn og i minusgrader. Og nytt av året; denne gangen savner jeg faktisk ikke sengen èn eneste dag. Det er alt for befriende å sove i ett med naturen sammen med fuglene og myggene, kun jeg og hunden.

IMG_5394 IMG_5747 IMG_5477 IMG_5741 IMG_5871 IMG_5706

Legg igjen en kommentar

Informasjon

Dette innlegget ble postet den september 10, 2015 av i Uncategorized med stikkord , , .
